 | 1. čas 08:00h - 08:45h | 2. čas 08:50h - 09:35h | 3. čas 09:45h - 10:30h | 4. čas 10:35h - 11:20h | 5. čas 11:30h - 12:15h | 6. čas 12:20h - 13:05h | 7. čas 13:10h - 13:55h | 8. čas 14:00h - 14:45h | 9. čas 14:50h - 15:35h | 10. čas 15:45h - 16:30h | 11. čas 16:35h - 17:20h | 12. čas 17:25h - 18:10h | 13. čas 18:15h - 19:00h | 14. čas 19:10h - 19:55h | 15. čas 20:00h - 20:45h |
---|
Ponedeljak |
VIZUELNO PROGRAMIRANJE (P)
Grupe: 21211, 21221
Nastavnik: Sanja Maravić Čisar
|
VIZUELNO PROGRAMIRANJE (LV)
Grupe: 21211, 21221
Nastavnik: Sanja Maravić Čisar
|
PROJEKTOVANJE ELEKTRONSKIH UREĐAJA (LGY)
Grupe: 30302, 30402
Nastavnik: Sabolč Diveki
| |
PROJEKTOVANJE ELEKTRONSKIH UREĐAJA (LV)
Grupe: 30401
Nastavnik: Sabolč Diveki
|
PROJEKTOVANJE ELEKTRONSKIH UREĐAJA (LV)
Grupe: 30301
Nastavnik: Sabolč Diveki
| | | | |
Utorak |
WEB PROGRAMIRANJE (P)
Grupe: 21211, 21221
Nastavnik: Zlatko Čović
|
VIZUELNO PROGRAMIRANJE (LGY)
Grupe: 21212
Nastavnik: Robert Pinter
|
VIZUELNO PROGRAMIRANJE (LGY)
Grupe: 21222
Nastavnik: Robert Pinter
| | | |
INTELIGENTNI UPRAVLJAČKI SISTEMI (LGY)
Grupe: 30502
Nastavnik: Piroška Stanić Molcer
| | | | |
Sreda |
WEB PROGRAMIRANJE (E)
Grupe: 21212, 21222
Nastavnik: Zlatko Čović
|
PROJEKTOVANJE ELEKTRONSKIH UREĐAJA (P)
Grupe: 30301, 30401
Nastavnik: Sabolč Diveki
|
PROJEKTOVANJE ELEKTRONSKIH UREĐAJA (E)
Grupe: 30302, 30402
Nastavnik: Sabolč Diveki
| |
INTELIGENTNI UPRAVLJAČKI SISTEMI (LV)
Grupe: 30301, 30401, 30601
Nastavnik: Piroška Stanić Molcer
| | | | | | |
Četvrtak |
BAZE PODATAKA 2 (TGY)
Grupe: 21222
Nastavnik: Janoš Šimon
|
BAZE PODATAKA 2 (TGY)
Grupe: 21212
Nastavnik: Janoš Šimon
| |
BAZE PODATAKA 2 (AV)
Grupe: 21211, 21221
Nastavnik: Janoš Šimon
| | |
VIZUELNO PROGRAMIRANJE (E)
Grupe: 21212, 21222
Nastavnik: Robert Pinter
| | | | |
Petak | | |
INTELIGENTNI UPRAVLJAČKI SISTEMI (LGY)
Grupe: 20802, 30302, 30402, 30602
Nastavnik: Piroška Stanić Molcer
|
INTELIGENTNI UPRAVLJAČKI SISTEMI (LV)
Grupe: 30501, 20801
Nastavnik: Piroška Stanić Molcer
| | | | | | | | | |
Subota | | | | | | | | | | | | | | | |