| 1. čas 08:00h - 08:45h | 2. čas 08:50h - 09:35h | 3. čas 09:45h - 10:30h | 4. čas 10:35h - 11:20h | 5. čas 11:30h - 12:15h | 6. čas 12:20h - 13:05h | 7. čas 13:10h - 13:55h | 8. čas 14:00h - 14:45h | 9. čas 14:50h - 15:35h | 10. čas 15:45h - 16:30h | 11. čas 16:35h - 17:20h | 12. čas 17:25h - 18:10h | 13. čas 18:15h - 19:00h | 14. čas 19:10h - 19:55h | 15. čas 20:00h - 20:45h |
---|
Ponedeljak | | |
BAZE PODATAKA 2 (E)
Grupe: 21212, 21222
Nastavnik: Janoš Šimon
|
BAZE PODATAKA 2 (TGY)
Grupe: 21212, 21222
Nastavnik: Janoš Šimon
| |
ANIMACIJE (LV)
Grupe: 31221
Nastavnik: Tibor Sakal
|
ANIMACIJE (LGY)
Grupe: 30702, 31212, 31222
Nastavnik: Tibor Sakal
|
ANIMACIJE (LV)
Grupe: 30701, 31111, 31121, 31211
Nastavnik: Tibor Sakal
| | |
Utorak | | | |
OBJEKTNO ORIJENTISANO PROGRAMIRANJE (LV)
Grupe: 11621, 20801, 21111
Nastavnik: Sanja Maravić Čisar
|
VIZUELNO PROGRAMIRANJE (P)
Grupe: 21211, 21221
Nastavnik: Sanja Maravić Čisar
|
WEB PROGRAMIRANJE (LGY)
Grupe: 21212, 21222
Nastavnik: Helena Manojlović
| | | | | | |
Sreda |
VIZUELNO PROGRAMIRANJE (LV)
Grupe: 21211, 21221
Nastavnik: Sanja Maravić Čisar
|
BAZE PODATAKA 2 (P)
Grupe: 21211, 21221
Nastavnik: Imre Petkovič
|
BAZE PODATAKA 2 (AV)
Grupe: 21211, 21221
Nastavnik: Imre Petkovič
| |
VIZUELNO PROGRAMIRANJE (E)
Grupe: 21212, 21222
Nastavnik: Robert Pinter
|
MULTIMEDIJSKI SISTEMI (LGY)
Grupe: 21212, 21222, 20702
Nastavnik: Robert Pinter
| | | | |
Četvrtak |
OSNOVI KONSTRUISANJA (LV)
Grupe: 11411, 11421, 11801, 11901
Nastavnik: Atila Retfalvi
|
OSNOVI KONSTRUISANJA (LGY)
Grupe: 11412, 11422, 11902, 11802
Nastavnik: Atila Retfalvi
|
VIZUELNO PROGRAMIRANJE (LGY)
Grupe: 21212, 21222
Nastavnik: Robert Pinter
|
MULTIMEDIJSKI SISTEMI (LV)
Grupe: 21211, 21221
Nastavnik: Sanja Maravić Čisar
| |
OBJEKTNO ORIJENTISANO PROGRAMIRANJE (LV)
Grupe: 11611, 11901
Nastavnik: Sanja Maravić Čisar
| | | | | | |
Petak | | |
WEB PROGRAMIRANJE (LV)
Grupe: 21221
Nastavnik: Helena Manojlović
| | |
OBJEKTNO ORIJENTISANO PROGRAMIRANJE (LGY)
Grupe: 11622, 11902, 20802
Nastavnik: Robert Pinter
| | | | | | | |